![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Namn: Andy/Yoda
Ort: Göteborg (Chalmers med omnejd) Gör annars: Pluggar kemi/fysik på Chalmers... Spelar: Warhammer 40.000. Borde komma igång med FoW också... Projekt: För många... Orks: Konvertera Black Reach-boyz till shootaboyz plus diverse andra småsaker, samt måla upp 1000p Tau: Konvertera Tau Pathfinders från Firewarriors (och Wood Elf Glade Guards). IG: Fixa ihop en Leman Russ, en Valkyrie, en Veteran-squad och en hyperdetaljerad Chimera Space Wolves: Bygga/konvertera 5st Wolf Guards (i power armour)/Grey Hunters. Huvudarméer: Ovannämnda Tau (uppe i 1750p), stundtals Orker när jag vill köra något annat. Övrigt: Stridsvagnsnörd, därav namnet
FoW: American Armor, Rysk Tankovy, Tysk Bep. Pansargrenadjär Wh40k: På hyllan/i lådan There is no overkill, ever. You may need to reload on ammunition, friends, infrastructure, enemies, political goodwill, the VIP you were supposed to protect, but a kill is not an overkill. Senaste redigerad av Threadhead den 03-10-2009 klockan 22:18 |
|
|
||||
|
||||
|
Får ta och uppdatera min presentation:
Namn: Erik Svensson Ålder: 17 år Bor: I Bäckefors, som ligger i Västra götaland Skola: Går på gymnasiet i Uddevalla. Läser andra året på Öppna programmet med inriktning naturvetenskap. Pluggar även ryska Figurspel: Har gjort en nystart i figurspel och gjort mig av med alla mina gamla figurer (har aldrig fått ihop en armé). -WH40k: Är sugen på att börja med Space Wolfs, och senare även Tyranider när de får en ny codex -WHFB: Antingen Skaven eller Lizarmen i nuläget (väntar tills Skaven fått en ny armybook). Det är så jag har planerat i nuläget. Är även intresserad av andra figurspel som t ex Secret of the Third Reich, Hordes eller Warmachine Andra intressen: Sysslar även med rollspel och lajv. Är intresserad av historia och vapenteknik Husdjur: Har två katter och akvarium. Planerar att skaffa hund.
|
||||
|
||||
|
Hmm... Bra poäng. Dags att uppdatera!
Namn Magnus Gustavsson Bor Göteborg Jobb Driver Wizard-Games (och extraknäcker ibland på gamla jobbet som mättekniker) Spelar Hinner inte spela så mycket som jag skulle vilja, men när det väl blir av så är det främst figurspel och brädspel som gäller. Arméer 40k: Ultramarines, Dark Eldars, Deathwing, Tyranids WFB: Dark Elves, Orcs & Goblins, Tomb Kings, Cult of Slaanesh LotR/WotR - Easterlings Projekt Warmachine: Khador 40k: Ultramarines Favoriter i Brädspelshyllan War of the Ring Android Battlestar Galactica Race for the Galaxy |
|
|
|||
|
|||
|
Namn
Patrik Olsson Bor Göteborg Jobb Jobbar på ett företag som heter IAC Spelar Har inte hunnit spela så mycke det senaste, då det vart mycke med jobbet, men skall börja nu snart igen Arméer 40k: Imperial Guard, Imperial Fist, Tau, Eldar WFB: Dwarfs SoTR: Jänkar Projekt Imperial Fist och Imperial Guard |
|
|
|||
|
|||
|
Namn
Mattias Bergström Bor Göteborg Gör Läser min tredje termin på lärarprogrammet, inriktning samhällskunskap på Göteborgs Universitet. Spelar War of the Ring (Rohan), Warhammer, Rollspel, Brädspel Projekt Chaos Dwarfs, konverterar alla modeller från GW-dvärgar. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|