![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Någon som vill spela lite KotH på lördag efter klockan 16?
Behöver få lite spp på mina skinks så jag kan anmäla mina ödlor till winegoblet, tror de har ett tv på runt 1570-1650. Kan spela med mina lizsardmen från kalkonen annars, de har ett tv på 1200 typ, men det bara om ingen vill spela med mitt "riktiga" lag. |
|
|
|||
|
|||
|
Finalen mellan Who Dares Wins och Niggling United spelas på lördag kl 13, missa inte den första Elf vs Elf finalen i Kalkonkuppen!
|
||||
|
||||
|
Säsong 11 var det Dark elf vs High elf i finalen.
(de senaste 3 finalerna så har det varit 5 alv-lag) Det är alver man ska spela om man vill komma till final
|
|||
|
|||
|
Har Hugoeng möjlighet att spela match om tredjeplatsen?
Jag kan spela ikväll innan deathbowlen eller imorgon vid elva eller på söndag vid 18
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag hoppas på att vara inne vid 16:00 eller nåt och tar gärna en snabb KotH på runt 18-1900 om någon har möjlighet!
Tillbaka till Framtiden vill spela boll! ![]() Kan inte se svar här utan försten som hugger mig i butiken får match! Satan vad allt tar tid för mig idag. ny ETA 16:00. Senaste redigerad av MOON den 17-08-2012 klockan 14:40 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|