![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Kan du inte vara med på en feting även fast du jobbar? Ni har väl rätt loose arbetsuppgifter. Jag menar, det är väl inte omöjligt att gå till kassan och ta betalt lite då och då? Skulle vara sjukt kul om du kunde det!
Annars känner du säkert någon med fet, ond armé! |
|
|
|||
|
|||
|
Typewriter jobbar dessvärre inte på WG så det är lite svårt för honom att jobba samt spela 40k
![]() Jag kommer vara på wg från halv fyra tiden fram till de stänger med mina gubbar ifall ni inte hittar någon som vill spela stor slag. Vill träna inför BSK i november och spelar därför bara vanliga 1500pts matcher och jag har en en hyfsat hård lista. Mephiston Sanguinor 10 assault marines 20 tacticals i rhinos furioso dread i pod och en multi melta attackbike. |
|
|
|||
|
|||
|
Aha, trodde han jobbade på WG. Jaja, vi ses väl kanske då!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Är det inte 1750 på BSK? Måste göra om min lista om det är 1500... |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
När har du tid att spela förresten? Jag kommer vara på WG från 12-13 tiden idag och tydligen så e det nått warmachine event på lördagen och ett fow på söndagen så kan vara svårt att få in en match då.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tjena, har du hämtat dig från 4500 point striden? Johan och du höll ju på att falla. Leifs darkangel captain stod ju kvar på fältet som enda överlevande, redo att slakta alla era gubbar. Som tur var, för er skull, så avslutades ju matchen snöpligt där vid turn 6(eller vad det nu var).
Jag funderar på att köpa en till exorcist och lite rhinos, sedan är jag klar att möta dina blood angels. Kanske kan jag ge dig lite mer motstånd än sist(hoppas jag). Dessutom behöver vi inte lira så ofantligt länge om vi kör 1500p. Jag kommer nog kunna om 2 veckor. När kan du? |
|
|
|||
|
|||
|
den 5-7 november så ska vi spela 40k på BSK och sen så kommer nog mitt 40k intresse ligga i dvala i sisådär 10månader
|
|
|
|||
|
|||
|
Tjena!
Jag såg att denna delen av forumet verkar väldigt oaktiv men jag provar. Någon som vill spela 40k med en skaplig nybörjare? Har väl ca 2 matcher under bältet men skaplig regelkoll. Tror jag kan skrapa ihop ca 1250p. Min förhoppning var ju att någon kunde tänka sig att spela nu i helgen. Hör av er om någon är sugen=) Senaste redigerad av mindtrix den 10-05-2012 klockan 20:52 Anledning: missclick.. |
|
|
|||
|
|||
|
Kan tänka mig att ta ett game någon dag. Denna helgen är körd men kanske nästa?
|
|||
|
|||
|
Inte inne på detta forumet varje dag så lite seg på att svara..
Jag tror jag kan både tors, fre, lör och sön denna veckan om inget annat dyker upp. Säg en dag och tid som passar dig. Kommer säkert glömma kika in i detta ganska döda forumet så skicka gärna ett mejl till martin_86a@hotmail.com |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|