![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej på er!
Är ny här så jag tänkte dela med mig av det jag gillar mest målning/byggen mm. Hoppas ni alla gillar det lika mkt som jag ![]() Här kommer ngt jag målade till en turnering för ett tag sen ![]() ![]() ![]() Kommer såklart mer som jag har målat med tiden. Senaste redigerad av FrankenNerd den 05-12-2009 klockan 21:33 |
|
|
|||
|
|||
|
Helt underbart vågar jag påstå!
Diggar highlightsen på huden. Och uppbygget på "basen" är utsökt. Keep it up! |
|
|
||||
|
||||
|
rätta mig om jag har fel men detta är wash
men ändå grym moddelering
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Tackar för kommentarerna iallafall
|
||||
|
||||
|
Det enda som saknas nu är en goblin armé i den kvalitén. Bra gjort finns inget att klaga på, det är inget fel att använda wash... Inte i min värd i alla fall...
|
|
|
|||
|
|||
|
Washes är ju ngt för dina standard enheter som ändå ingen kommer att kolla på bara för att det ska gå fort liksom. Men när det kommer till dioraman, characters o kanske ngn special enhet så tar man ju lätt inte så mkt wash o kör mer på feeling i penseln
![]() Jag har en Goblin arme faktiskt men den är inte i samma standard men den ser bra ut (iallafall de som är målat) har typ 800 poäng kvar nu :P
|
|||
|
|||
|
Kan man få lite högupplöste bilder på dem? var jätte snygga, går det att tanka upp på imagescahck elelr något med högupplöst, eller så kanske du kan maila mig på macxii@gmail.com, jätte bra insipiration!! Vilken plats kom du på i tävlingen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Återuppväck inte gamla trådar tack. Tråden är snart 2 år gammal.
Om du vill ta upp ämnet så gör du det i en ny tråd. Direkta frågor till en medlem på forumet kan du skicka via PM. Låser härmed denna tråd. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|