![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Vill du vara med i Battle Companies hos Wizard-Games? | |||
| Jag ska definitivt vara med! |
|
10 | 45.45% |
| Jag ska kanske vara med. |
|
5 | 22.73% |
| Nej, jag vill inte vara med. |
|
0 | 0% |
| Vad är Battle Companies? |
|
7 | 31.82% |
| Antal röster: 22. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Här en länk till scenarion så folk kan printa ut och ha med sig till nästa gång.
http://uk.games-workshop.com/downloa.../scenarios.pdf
|
|||
|
|||
|
Tjena alla glada, hoppas det inte stör att jag är och gräver i erat forum och drar upp gamla dammiga trådar. Jag känner en del av er och märkte att ni haft lite Battle-companies spel.
Som det är för mig just nu så hoppas jag och lite vänner hitta reglerna för både kampanjen och alla de olika companierna. Länkarna i början av denna kära tråd är lite utdaterade och funkar ej längre. Så om någon har dem på sin dator vore det oerhört tacksamt om de kunde delas. Mycket kärlek i en så liten kampanj. Hoppas att finna reglerna. Kikar in igen innom kort för att se hur mina chanser är. MVH - Jimmy Rajden
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag grävde fram de gamla filerna vi hade och tankade upp dem till vår server där de kan ligga ett par veckor.
Här hittar du dem: Regler för LotR Battle Companies Regler för The Shire Formulär för LotR Battle Companies Ha så kul!
|
|
|
|||
|
|||
|
Underbart! Du är Guld värd! ^_^
TACK! ♥ ♥ |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |