handdator

Visa fullständig version : Information till Spoils spelare

Linus
13-09-2009, 22:18
Hej alla spoils spelare, nu är det så att vi i Göteborg vill ta spoilsspelandet till en lite högre nivå och hoppas att det finns andra personer som också vill hoppa på tåget och börja spela lite mera regelbundet så att vi får upp en lite större spelkrets.

Om du som nybörjare vill testa på spoils för att få en uppfattning om hur spelet fungerar så skall det nog gå att fixa genom att skriva i tråden eller genom att komma in på våra speldagar som är varje Måndag.

Ni lite mera erfarna spelare får självklart också skriva och fråga efter speldagar under fliken Allmänt ifall ni vill ha någon att spela med er en specifik dag.

Lycka till.

darkraven
13-09-2009, 22:31
låter som en bra ide måste få spoils att bli störe än vad det är och snart är det ju kanske snart sm och grejer så att vi får in några gbgare till sm

Cydrazer
28-03-2011, 13:52
Nu tycker jag att det borde bli lite ordning och reda här.
Spoils är ju faktiskt ett väldigt välgjort och bra spel, och stockholmarna är alldeles för kaxiga.

Vilka är på att träna lite inför SM och trycka dom på plats?

MaGoff
31-03-2011, 15:51
Jag är på!

Tror inte jag kommer att spela på SM (då jag är med och arrangerar) men jag kan behöva lite övning i alla fall :)

Cydrazer
01-04-2011, 20:25
Gött! Ska vi se till att få igång alla gamla spelare då!

Baron
08-04-2011, 19:49
jag kan försöka att komma förbi :)

Equilibri
09-04-2011, 23:16
Jag kan nog tänka mig att hårdträna lite för SM, men jag har typ noll kort (ok, jag har ett par...) och har ingen aning om vilken lek som kan vara bra, så jag behöver stöd... :D