handdator

Visa fullständig version : [köpes] gamla multipart night goblins

abrelax
11-05-2009, 17:51
Jag är på jakt efter de äldre multipart plast night goblinsarna. Ju fler desto bätte. Omålat är så klart intressantast, men även målat kan funka. Beväpning kan kvitta, de ska ändå konverteras om till handvapenbärare.

Fallen Angel
12-05-2009, 01:36
Jag har 42 st målade. Beväpnade med spjut. Intressant?

abrelax
12-05-2009, 09:26
Jupp. Det är alltså inte de nya, mindre som kom i samband med skull pass, utan de gamla lite större? Vad kan vara ett rimligt pris? Eller är du intresserad av nåt byte?

Fallen Angel
12-05-2009, 11:38
Japp det är de gamla. Byte, hmm, det enda som jag kan tycka är intressant i nuläget är de nya grave guards eller de nya crypt ghouls. Dock är endast omålat intressant!

Vad kan du tänka dig att ge? De finns i Trollhättan. Har för övrigt en hel orcs 'n goblins armé om någon skulle vara intresserad..

abrelax
12-05-2009, 11:44
Är du på WG nån gång emellanåt? Jag ska dit på söndag för att delta i Tale of Gamers-kampanjen.

Har varken grave guards eller ghouls, tyvärr... Vad tror du om 150:-?

Fallen Angel
12-05-2009, 12:35
En rättelse: Har 41 st nu när jag inventerat, samt att de inte har några sköldar. Fortfarande intresserad? De var till och med grymt mycket bättre målade än jag minns det!:D 150 kr blir fine, är bara glad att bli av med dem:p

Tyvärr är jag inte där nere något nämnvärt. Så om du itne kan hämta dem här så kan jag alltid skicka dem! Faktkostnaden kommer isf bli 70 kr, eller 150 kr med kolli-id så att det går att spåra.

abrelax
12-05-2009, 12:43
Skicka känns inte aktuellt... Är du aldrig på WG, eller bara sällan? Om det är sällan så kan man säkert lösa det att du lämnar dem till Magnus eller Kenny för vidare leverans till mig. Jag kan sätta in pengar på ditt knoto inna, om jag får liiiite ångerrätt om de inte skulle vara till belåtenhet.

annars vet jag inte riktigt hur vi ska lösa det... Har visserligen ingen brådska. Kanske med nån gemensam bekant, eller på nåt konvent? Idéer?

Fallen Angel
12-05-2009, 12:53
Jadu, är nog mer aldrig än sällan på WG. Du är aldrig här uppe? Såg någon tråd om nåt Trollcon om jag inte minns fel. Inget du skall på?

abrelax
12-05-2009, 13:14
Ska inte på TrollCon, men jag träffar ju faktiskt Tobias som postade om det ibland. Kanske han kan vara kurir? Ska prata med honom så hör jag av mig sen.